“Gelen elektrik faturaları çok yüksek, kimse bu fiyatları ödeyemez"

Sucuoğlu, “Gelen elektrik faturaları çok yüksek, kimse bu fiyatları ödeyemez, önümüzdeki günlerde yeni bir düzenleme yapmamız gerekiyor" açıklamasında bulundu.

Başbakan Faiz Sucuoğlu Kıbrıs Postasında Gökhan Altıner’in sunduğu Sabah Postası programına katıldı. Sucuoğlu canlı yayında zamlı elektrik faturaları ilgili olarak, “Gelen elektrik faturaları çok yüksek, kimse bu fiyatları ödeyemez, önümüzdeki günlerde yeni bir düzenleme yapmamız gerekiyor. Sunat bey ile bu konuyu konuşacağım, Nasıl bir şey yaparız bilmiyorum ama bir şey yapmamız gerekiyor” açıklamasında bulundu.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı