"Grev ve eylemlerin sorumlusunun hükümet olacak"

Kamuda örgütlü sendikalar, hükümete çağrıda bulunarak, yapmış oldukları görüşme taleplerine yarın mesai bitimine kadar yanıt verilmediği takdirde, başlatacakları grev ve eylemlerin sorumlusunun hükümet olacağını kaydetti.

Sendikalar tarafından yapılan açıklamada, Asgari Ücret Tespit Komisyonu’nun toplanması ve vergi dilimleri ile kişisel muafiyetlerin yeniden düzenlenmesi konuları ile ilgili görüşme taleplerine "bugüne kadar yanıt verilmediği" ifade edildi.

Açıklamada, hükümete yarın mesai bitimine kadar süre tanıdıkları kaydedildi.

Açıklamaya imza atan sendikalar şu şekilde:

“KTAMS, KTÖS, KTOEÖS, TÜRK-SEN, DEV-İŞ, KOOP-SEN, MALİYE-SEN, GÜÇ-SEN, VERGİ-SEN, DAÜ-SEN, DAÜ-BİR SEN, KAMU-SEN”

Gündem Haberleri

Arhun: Kamu maaşlarına müdahale edilememesi her yeri olumsuz etkiliyor
Taçoy: Yapay zekâ demokrasiyi güçlendirmeli, zayıflatmamalı
Hava sıcaklığı 38 dereceye kadar yükselecek
Çavuşoğlu: Geçici öğretmenler artık sınavsız Akademi’ye giremeyecek
131 araç trafikten men edildi