"GSM fiyatlarına zam yapılmadı"

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, 4.5-5G ihalesi konusuna uzun zamandır çalıştıklarını ifade ederek, bir firmanın ihaleye katılmayacağını açıkladığını, yarın ihalenin gerçekleştireceğini ifade etti.

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, 4.5-5G ihalesi konusuna uzun zamandır çalıştıklarını ifade ederek, bir firmanın ihaleye katılmayacağını açıkladığını, yarın ihalenin gerçekleştireceğini ifade etti.

Yarın yapılacak ihale sonucunda durumun değerlendirileceği, haksız rekabeti kendilerinin de istemediğini söyleyen Arıklı, 2019 yılından bu yana GSM fiyatlarına zam yapılmadığına dikkat çekti.

Vatandaşların yüksek faturalardan şikayet ettiğini, faturaların yüzde 48-50’sinin devlete gittiğini, firmaların da bundan şikayetçi olduğunu aktaran Bakan Arıklı, bunun devletin en iyi gelir kaynaklarından biri olduğunun da unutulmaması gerektiğini söyledi.

Gündem Haberleri

Arhun: Kamu maaşlarına müdahale edilememesi her yeri olumsuz etkiliyor
Taçoy: Yapay zekâ demokrasiyi güçlendirmeli, zayıflatmamalı
Hava sıcaklığı 38 dereceye kadar yükselecek
Çavuşoğlu: Geçici öğretmenler artık sınavsız Akademi’ye giremeyecek
131 araç trafikten men edildi