Güneş altında çalışmak yasaklandı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, bugünden itibaren  21 Temmuz'a kadar, belirli saatlerde, dışarıda, güneş altında çalışma yapılmasını yasakladı. Karar, dünkü Resmi Gazete’de yayımlandı.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, bugünden itibaren  21 Temmuz'a kadar, belirli saatlerde, dışarıda, güneş altında çalışma yapılmasını yasakladı. Karar, dünkü Resmi Gazete’de yayımlandı.

Karara göre, 17 Temmuz’dan 21 Temmuz’a kadar (her iki tarih de dahil) 12.00 - 16.00 saatleri arasında dışarıda, açıkta (güneş altında) çalışma yapılmayacak.

Kararda, Bakanlığın Meteoroloji Dairesi'nin hava sıcaklığı tahminleri doğrultusunda sürekli olarak dışarıda güneş altında çalışan işçilerin sağlığının korunabilmesi amacıyla belirtilen tarih ve saatler arasında dışarıda çalışmasını yasakladığı belirtildi.

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek