Hayvan Üreticileri ve Yetiştiricileri Birliği araçlı eylem başlatıyor

Hayvan Üreticileri ve Yetiştiricileri Birliği bugün Lefkoşa’da süresiz araçlı eylem başlatıyor. Üreticiler, ilk olarak Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı’na ardından Başbakanlık önüne gidecek.

Hayvan Üreticileri ve Yetiştiricileri Birliği bugün Lefkoşa’da süresiz araçlı eylem başlatıyor. Üreticiler, ilk olarak Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı’na ardından Başbakanlık önüne gidecek.

Birlik Başkanı Mustafa Naimoğulları Türk Ajansı Kıbrıs’a yaptığı açıklamada, Gazimağusa bölgesinden (doğudan) gelecek üreticilerin Hamitköy Çemberinde, Güzelyurt bölgesinden (batıdan) gelecek üreticilerin ise Gönyeli Çemberinde saat 10.00’da toplanacağını bildirdi.

Üreticilerin, Kıbrıs Gazetesi önünde birleşerek, Girne Kapısı istikametinde ilk olarak Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı önüne gideceğini ifade eden Naimoğulları, Bakanlığın giriş-çıkışının dört-beş araçla kapatılacağını kaydetti.

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek