Hükümet, Ankara yolcusu!

Başbakan Üstel hükümet ortaklarıyla birlikte yarın Ankara’ya gidiyor

Başbakan Dt. Ünal Üstel,  Başbakan Yardımcısı, Turizm, Kültür, Gençlik ve Çevre Bakanı Fikri Ataoğlu, Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı ve beraberindeki heyet ile birlikte yarın saat 15.35’de Ercan üzerinden Ankara’ya resmi temaslarda bulunmak üzere bir ziyaret gerçekleştirecek.

Ankara’da resmi temaslarda bulunacak olan Başbakan Ünal Üstel ve heyeti temaslarını tamamladıktan sonra 1 Haziran 2022 Çarşamba günü saat 12.50’de adaya dönecek.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı