"Hükümet emek düşmanlığı yapıyor"

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu Çalışanları Sendikası (El-Sen), hükümeti emek düşmanlığı yapmakla suçladı.  

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu Çalışanları Sendikası (El-Sen), hükümeti emek düşmanlığı yapmakla suçladı.  

El-Sen Genel Başkanı Kubilay Özkıraç hükümetin maaşlardan kesinti yapma kararını eleştiren açıklamasında, “3 kuruş verip 5 kuruş geri alma politikasını güden hükümetin bu yaptığı en hafif deyimle aymazlıktır. Ülke ekonomisi için kısılması gereken birçok kalem varken ve bu kalemler pervasızca harcanmaya devam ederken, çalışanın maaşına göz dikmek emek düşmanlığıdır” dedi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı