Hulusioğlu: Seçimi kazanacağıma eminim

Çatalköy-Esentepe Belediye Başkan adayı Mehmet Hulusioğlu, 25 Aralık’ta yapılacak olan seçimi kazanacağına emin olduğunu ifade etti.

Çatalköy-Esentepe Belediye Başkan adayı Mehmet Hulusioğlu üç dönemdir oldukça başarılı bir şekilde bölgeyi yönettiklerini ve her haneye hizmet götürdüklerini anlattı.

Hulusioğlu idareciliğin son derece önemli olduğunu, kendilerinin bu anlamda başarılı olduklarını ve bu başarının halk tarafından takdir edildiğini söyledi.

Hulusioğlu, “Çatalköy ile Esentepe’nin birleşmesi sonrasında bölgeciliğin ortadan kalkması gerekiyor. Hem Çatalköy’e hem Esentepe’ye aynı oranda sahip çıkmalıyız. Çatalköy’e nasıl sahip çıkmışsak aynı şekilde Esentepe’ye de sahip çıkacağız. Seçimi kazanma noktasında hiçbir endişem olmadığını belirtmek isterim. Yarım kalan projelerimizi bu dönem bitirmek için tüm çalışmalarımızı yaptık ve hazırız” dedi.

Gündem Haberleri

Arhun: Kamu maaşlarına müdahale edilememesi her yeri olumsuz etkiliyor
Taçoy: Yapay zekâ demokrasiyi güçlendirmeli, zayıflatmamalı
Hava sıcaklığı 38 dereceye kadar yükselecek
Çavuşoğlu: Geçici öğretmenler artık sınavsız Akademi’ye giremeyecek
131 araç trafikten men edildi