İnşaatın ikinci katından beton zemine düştü

İnşaatta çalıştığı sırada dengesini kaybeden Sami Demirbilek beton zemine düşerek yaralandı

Lefkoşa’da, dün saat 14.00 sıralarında, yapımı devam etmekte olan bir inşaatın ikinci katında çalışan 49 yaşındaki Sami Demirbilek, kalıp işi yaptığı sırada dengesini kaybederek yaklaşık 2,85 metre yükseklikten beton zemine düşerek yaralandı.

Polis Basın Subaylığı’ndan yapılan açıklamaya göre, adı edilen kaldırıldığı Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde yapılan tedavisinin ardından, köprücük kemiği kırığı teşhisi nedeniyle müşahede altına alındığı ifade edildi.

Polisin kazayla ilgili soruşturması sürüyor.

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek