“İstifa yok”

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Arıklı, sosyal medya hesabından “İstifa yok” başlıklı bir paylaşım yaptı.

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Arıklı, sosyal medya hesabından “İstifa yok” başlıklı bir paylaşım yaptı.

Arıklı, “Türkiye’den dönen Başbakan ile bugün baş başa 2 saati aşkın bir toplantı yaptık ve yaşadığımız sıkıntıları görüştük. Netice de Başbakan ile aramızdaki bütün sorunları çözdük... ” dedi.

Sorunların çözülmemesi durumunda hükümetten ayrılmasının gündeme gelebileceğini dile getiren Arıklı, “Hükümet ortakları olarak yarın tekrar bir araya gelip yerel seçimlerde izleyeceğimiz stratejiyi konuşacağız... Dolayısı ile sosyal medyada dolaşan istifa ettiğime dair haberler doğru değildir. Kamuoyuna saygı ile duyurulur...” ifadelerine yer verdi.

Gündem Haberleri

Arhun: Kamu maaşlarına müdahale edilememesi her yeri olumsuz etkiliyor
Taçoy: Yapay zekâ demokrasiyi güçlendirmeli, zayıflatmamalı
Hava sıcaklığı 38 dereceye kadar yükselecek
Çavuşoğlu: Geçici öğretmenler artık sınavsız Akademi’ye giremeyecek
131 araç trafikten men edildi