Kaçak 25 kilo et ele geçirildi

Kıbrıs’ın güneyinden satın aldığı 25 kilo eti gümrüğe beyan etmeden Kermiya geçiş noktasından kuzeye geçiren 48 yaşındaki Ö.A. tutuklandı.

Kıbrıs’ın güneyinden satın aldığı 25 kilo eti gümrüğe beyan etmeden Kermiya geçiş noktasından kuzeye geçiren 48 yaşındaki Ö.A. tutuklandı.

Polisin, “Gümrüksüz Mal Tasarrufu” başlığıyla yaptığı açıklama şöyle:

“13 Ekim 2022 tarihinde, saat 12:00 sıralarında, Lefkoşa’da Ö.A.(E-48)’nın, GKRY

bölgesinden satın almış olduğu 25,830 kilogram ağırlığındaki eti, gümrüğe beyan etmeden

Metehan Sınır Kapısından KKTC’ye geçirdiği tespit edilmiştir. Bahse konu şahıs aleyhinde yasal

işlem başlatılmış olup, soruşturma devam etmektedir.”

Gündem Haberleri

Arhun: Kamu maaşlarına müdahale edilememesi her yeri olumsuz etkiliyor
Taçoy: Yapay zekâ demokrasiyi güçlendirmeli, zayıflatmamalı
Hava sıcaklığı 38 dereceye kadar yükselecek
Çavuşoğlu: Geçici öğretmenler artık sınavsız Akademi’ye giremeyecek
131 araç trafikten men edildi