"Kamuda tek tip mesai konusunda çalışma başlattık"

UBP-DP-YDP Hükümeti'nin Başbakanı Ünal Üstel, tüm kesimlerle yatıkları istişareler sonucunda kamuda tek tip mesaiye geçilmesi konusunda hükümet olarak bir irade ortaya koyduklarını belirtti.

UBP-DP-YDP Hükümeti'nin Başbakanı Ünal Üstel, tüm kesimlerle yatıkları istişareler sonucunda kamuda tek tip mesaiye geçilmesi konusunda hükümet olarak bir irade ortaya koyduklarını belirtti.

Üstel, çalışma saatlerini tek tip mesai olacak şekilde Pazartesi, Salı, Çarşamba ve Cuma günleri 08.00-15.30, Perşembe günleri ise 08.00-12.30/13.00-17.30 olarak düzenlenmesi konusunda gerekli yasal çalışmaları başlattıklarını, bu çalışmaların tamamlanması ile birlikte de yeni mesai saatlerine geçileceğini belirtti.

Gündem Haberleri

131 araç trafikten men edildi
YKS sınav giriş belgesini sahteleyen zanlı, tutuklandı
"Sözleşmeli personel iş güvencesi talep ediyor"
Evinden uyuşturucu çıktı
Köpeğine zincir parçasıyla vurarak işkence etti, tutuklandı