“Kıbrıs doğumluların yüzde 5’i asgari ücretle çalışıyor"

İşverenler Sendikası Başkan Yardımcısı Metin Arhun, Kıbrıs Postası TV’de yayınlanan ve Gökhan Altıner’in hazırlayıp sunduğu ‘Tek Manşet’ adlı programa konuk oldu.

Arhun, asgari ücretin Kıbrıs doğumluların ücreti olmaktan çıktığını öne sürerek, “Kıbrıs doğumluların yüzde 5’i asgari ücretle çalışıyor. İstisnalar kaideyi bozmaz” açıklamasında bulundu.

Üçüncü ülkelerden KKTC’ye gelen çalışanların kendi ülkelerinde aldığı ücreti burada da ödemeyi talep ettiklerini söyleyen Arhun, “Belirlenen asgari ücretin yüzde 25 altını üçüncü ülke vatandaşlarına verebilmeliyiz” dedi.

Haberin devamı için tıklayınız...

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek