Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu, Başbakanlığa bağlanıyor

Ankara’da protokol görüşmeleri için bulunan Başbakan Faiz Sucuoğlu’nun dün akşam yaptığı toplantı sonrasında önemli bir karar aldığı öğrenildi.

Ankara’da protokol görüşmeleri için bulunan Başbakan Faiz Sucuoğlu’nun dün akşam yaptığı toplantı sonrasında önemli bir karar aldığı öğrenildi.

 Ankara özel yayınında gelişmeleri aktaran Mete Tümerkan ve Hüseyin Ekmekçi, Başbakan’ın aldığı kararı canlı yayında açıkladı.

 Buna göre;  Maliye Bakanlığı'na bağlı olan Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu, Başbakanlığa  bağlanacak.

Kararın adaya dönüşte uygulamaya girmesi bekleniyor.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı