Kış saati uygulaması yarın başlıyor…

Kış saati uygulaması yarın başlıyor. Bakanlar Kurulu’nun aldığı karar uyarınca, yarın saat 02.00’de saatler bir saat geri alınacak.

Bakanlar Kurulu’nun 17 Ekim’de aldığı kış saati  uygulamasına geçilme kararıyla, kamuda 18 Eylül’den beri uygulanan mesai saatlerinin devam etmesi de kararlaştırılmıştı.

Kış saati döneminde, 18 Eylül’den beri uygulandığı şekliyle perşembe dışındaki günlerde kamuda 08.00-12.30 ve 13.00-16.15 saatleri arasında; perşembe günleri ise 08.00-12.30 ve 13.00 -17.30 saatleri arasında mesaiye devam edilecek.

Gündem Haberleri

131 araç trafikten men edildi
YKS sınav giriş belgesini sahteleyen zanlı, tutuklandı
"Sözleşmeli personel iş güvencesi talep ediyor"
Evinden uyuşturucu çıktı
Köpeğine zincir parçasıyla vurarak işkence etti, tutuklandı