KKTC'ye girişlerde test zorunluluğu kalkıyor

Ülkeye girişlerde, Covid-19 aşısı yaptırmamış kişilere yönelik uygulanan test zorunluluğu 13 Haziran'da kaldırılıyor.

Covid-19’la mücadele kapsamında Bulaşıcı Hastalıklar Üst Komitesi tarafından bir dizi yeni karar alındı.

Bakanlar Kurulu tarafından onaylanarak, Resmi Gazete’de yayınlanan kararlara göre, 13 Haziran 2022 tarihinden itibaren, aşılı veya aşısız kişiler Covid-19 testi yapma zorunluluğu olmadan ülkeye giriş yapabilecek.


Ada içi sınır geçişlerinde de test yaptırma zorunluluğu kaldırılmıştı.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı