Korahan: "Denetleyip maliyeye gönderiyoruz"

Sayıştay Başkanı Osman Korahan, emekli olmayı bekleyen kişilerin dosyalarının Sayıştaylık’ta bekletildiğine yönelik iddiaları yalanladı.

Sayıştay Başkanı Osman Korahan, emekli olmayı bekleyen kişilerin dosyalarının Sayıştaylık’ta bekletildiğine yönelik iddiaları yalanladı.

Konuyla ilgili Kıbrıs Postası’na konuşan Sayıştay Başkanı Korahan, 300 civarı kişinin emeklilik dosyasının Sayıştaylık’a gönderildiğini kaydederek, “Bu dosyalar tarih sırasına göre denetlendikten sonra Maliye Bakanlığı’na geri gönderiliyor” dedi.

Korahan, ortaya atılan iddialar gibi bir durumun söz konusu olmadığını, denetlenen dosyaların bir kısmının Maliye Bakanlığı’na gönderildiğini söyledi.

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek