Mart ayı faturasını ödeyenlere aradaki fark iade edilecek!

KIB-TEK Yönetim Kurulu Başkanı Meftun Orkun, Mart ayı elektrik faturalarını ödeyenlere aradaki farkın iade edileceğini, ödemeyenlerin ise indirimi hesaplarında göreceklerini açıkladı.

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (KIB-TEK) Yönetim Kurulu Başkanı Meftun Orkun, Mart ayı elektrik faturalarını ödeyenlere aradaki farkın iade edileceğini açıkladı.

BRT’nin aktardığına göre Orkun, “Ödeyemenler ise oluşan fark ve indirimi hesaplarında görecek” dedi.

Yapılan son indirimle birlikte, 0-250 KWS – 0,98 TL 250- 550 KWS - 2,70 TL değil, 1,70 TL 501 – 750 KWS: 2, 95 değil, 2 TL’ye 750 – 1000 KWS: 3,25 TL değil 2,25 TL 1000 KWS ve üzeri: 4 TL değil 3,30 TL olarak uygulanmasına karar verilmişti.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı