Mobil X-RAY Tarama Sistemi Teslim Töreni Gazimağusa’da yapıldı

Mobil X-RAY Tarama Sistemi teslim töreni Başbakan Ünal Üstel ve Türkiye Cumhuriyeti Ticaret Bakanı Ömer Bolat’ın katılımıyla Gazimağusa Limanı’nda yapıldı.

Mobil X-RAY Tarama Sistemi teslim töreni Başbakan Ünal Üstel ve Türkiye Cumhuriyeti Ticaret Bakanı Ömer Bolat’ın katılımıyla Gazimağusa Limanı’nda yapıldı.

Cihaz, Türkiye Ticaret Bakanlığı ile Maliye Bakanlığı arasındaki ticaretin güvenliğinin sağlanması ve kaçakçılıkla mücadele alanlarında iş birliği kapsamında KKTC’ye kazandırıldı.

Gazimağusa Gümrük Şube Amirliği’nde yer alan törene, bazı bakanlar, milletvekilleri, bürokratlar, Türkiye’den gelen konuklar ve diğer yetkililer katıldı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı okunması ile başlayan törende, Başbakan Üstel, TC Ticaret Bakanı Bolat ve Maliye Bakanı Berova konuşma yaptı. Ardından protokolün katılımıyla kurdele kesilerek, cihazın açılışı gerçekleştirildi.

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek