“Oğlum güle oynaya buraya geldi"

İsias Otel davasının ikinci duruşması bugün başladı. Mahkemede ilk olarak sanık Ahmet Bozkurt’un dinlemesinin ardından ailelere şikayetçi olup olmadıkları soruldu.

İsias Otel davasının ikinci duruşması bugün başladı. Mahkemede ilk olarak sanık Ahmet Bozkurt’un dinlemesinin ardından ailelere şikayetçi olup olmadıkları soruldu.

İsias Otel davasının 2’nci duruşması görülürken, Osman Çetintaş’ın annesi Betül Çetintaş mahkeme salonunda “adalet” diye haykırarak, şunları kaydetti:

“Oğlum güle oynaya buraya geldi… Bir binada can verdi. Oğlumun üzerine kürek kürek toprak atılmasını izledim… O güzel sabaha artık oğlum uyanamıyor, onlar her sabah güneşi görüyorlar, o yüzden şikayetçiyim… Biz onları mahkum ettik şimdi sıra sizde…”

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek