Öztürkler: 400 Kişi ihraç edildi

Adada muhaceret izni olmayan ve kaçak kalan kişiler hakkında İçişleri Bakanlığı ve polisin soruşturması neticesinde operasyonlar genişletildi.

İki ayda 400'e yakın kişinin adadan ihraç edildiğini açıklayan İçişleri Bakanı Ziya Öztürkler, Polis ve içişleri muhaceret dairesinin çalışmaları sonucunda kriminal suçlara karışan ve adada düzensiz durumda kalanlarla ilgili çalışmaların hızlandırıldığını belirtti.

Öztürkler bu hususta hassas olduklarını ve düzensiz durumda kalanlarla ilgili çalışmaların artarak devam edeceğini ifade etti. Adada kaçak olan yabancı uyruklu kişilerin oluştuğu öğrenilen 370 kişiyi 2 ay içerisinde adadan ihraç edildi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı