Öztürkler: Hiçbir çalışan işsiz kalmayacak

20 Saate yakın Belediyeler Reformu Yasası'nı görüşen İdari ve Sosyal İlişkileri Komitesi'nin toplantısını tamamlamasının ardından İçişleri Bakanı Ziya Öztürkler, açıklamalarda bulundu.

Öztürkler ilgili yasa tasarsısının bazı noktalarının spekülüte edildiğini, özellikle belediye çalışanlarının işsiz kalabilecekleri ya da haklarını kaybedecekleri iddialarının ortaya atıldığını belirterek böyle bir şey olmadığını kimsenin haklarına dokunulmadığı gibi, kimsenin işsiz kalmayacağını söyledi. Öztürkler, 51/95 sayılı belediyeler yasasının Pazartesi gününden itibaren hızlı bir şekilde ele alınacağını da sözlerine ekledi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı