Polis Belediye çalışanlarının minibüsüne el koydu

Dipkarpaz Çevre Doğa Koruma ve Sosyal Aktivite Derneği Başkanı Fırat Borak, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Polis'in Lefkoşa'ya gelmek üzere çıktıkları minibüse el koyduğunu duyurdu. 

Dipkarpaz Çevre Doğa Koruma ve Sosyal Aktivite Derneği Başkanı Fırat Borak, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Polis'in Lefkoşa'ya gelmek üzere çıktıkları minibüse el koyduğunu duyurdu. 

Borak, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı: 
"Tüm Dayatmalara Rağmen Mücadeleye Devam. Lefkoşaya Yürüyoruz. Polis Minibüse El Koydu! Taşıma İzni Yokmuş. Ve Bu Minibüs Belediyeye Ait. 
Dipkarpaz Belediyesi KAPATILAMAZ!"

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı