Polis Genel Müdürlüğü 150 personel alınacağını duyurdu

Polis Genel Müdürlüğü Kadrosuna 130 Polis Memuru (110 Erkek ve 20 Kadın) ve 20 İtfaiye Memuru (15 Erkek ve 5 Kadın) olmak üzere toplam 150 personel alınacağını duyurdu.

Polis Genel Müdürlüğü Kadrosuna 130 Polis Memuru (110 Erkek ve 20 Kadın) ve 20 İtfaiye Memuru (15 Erkek ve 5 Kadın) olmak üzere toplam 150 personel alınacağını duyurdu.

Polis Genel Müdürlüğü resmi internet sayfasında çıkılan münhale göre, 150 kişilik ‘Polis/İtfaiye MemuruPolis/İtfaiye Memuru’ kadrosu için 7, 8, 9, 12 ve 13 Eylül 2022 tarihleri arasında ve mesai saatleri içerisinde Polis Genel Müdürlüğü web sayfasından veya İlçe Polis Müdürlüklerinden temin edecekleri “Başvuru Formunu” doldurup, eklenecek evraklar ile birlikte İlçe Polis Müdürlüklerine şahsen başvuru yapılabilecek.

DETAYLAR İÇİN TIKLAYINIZ...

Gündem Haberleri

Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı
UBP, Belediye Başkan adaylarını açıkladı