Protokol imzalandı, işbaşı yapmama eylemi kalktı

Başbakan Faiz Sucuoğlu'nun Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu  yetkilileri ve KIB-TEK Çalışanları Sendikası (El-Sen) ile görüşerek protokol imzaladığı ve sendikanın sürdürdüğü işbaşı yapmama eyleminin kalktığı açıklandı.

Başbakan Faiz Sucuoğlu'nun Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu  yetkilileri ve KIB-TEK Çalışanları Sendikası (El-Sen) ile görüşerek protokol imzaladığı ve sendikanın sürdürdüğü işbaşı yapmama eyleminin kalktığı açıklandı.

Başbakanlık açıklamadına göre,  Faiz Sucuoğlu, Ankara'dan ülkeye dönmesinin hemen ardından, KIB - TEK'teki son durum ve EL - SEN'in eylemi ile ilgili bir dizi görüşme gerçekleştirdi.

Kurum yetkilerinini toplantıya çağıran ve bilgi alan Başbakan, EL - SEN ile yaptığı görüşme sonrası, uzlaşı sağladı.

Uzlaşı protokol ile resmiyete döküldü.

Uzlaşı sonrası EL - SEN'in eyleminin de  sona erdiği açıklandı.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı