Sandalyeden düşen adam yoğun bakıma kaldırıldı

Dün İskele'de bir sandalyeden düşüp başını çarpan 43 yaşındaki adam yoğun bakıma kaldırıldı

Dün İskele'de bir sandalyeden düşüp başını çarpan 43 yaşındaki adam yoğun bakıma kaldırıldı

Polis Basın Subaylığı'ndan verilen bilgiye göre dün akşam saat 22:30 sıralarında, İskele’de faaliyet gösteren bir bar içerisinde müşteri olarak bulunan Abbas NIAGHIHA(E-43), sandalye üzerinde cep telefonu ile video çektiği esnada, dengesini kaybedip yere düşmesi sonucu başını yere çarparak ağır şekilde yaralandı

43 yaşındaki adam ambulans ile kaldırıldığı Gazimağusa Devlet Hastanesi’nde yapılan müdahalenin ardından, yoğun bakım servisinde müşahede altına alındı

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı