Silver Beach Plajı’nda köpek balığı görüldü

Gazimağusa'da bugün sabah bir kez daha köpek balığı görüldüğü belirtildi.

Gazimağusa'da bugün sabah bir kez daha köpek balığı görüldüğü belirtildi.

Geçtiğimiz hafta Glapsides Plajı’nda görülen köpek balığı sahilden çekilen video ile de kayıt altına alınmıştı.

Bugün sabah ise Silver Beach Plajı’nda tekrardan köpek balığı görüldüğü belirtildi. Sosyal medyada amatör balıkçılık grubunda yapılan paylaşımda köpek balığının arabadan büyük olduğu iddia edildi.

Avcı Yusuf Özür’ün yaptığı paylaşımda 24 senelik dalış hayatında ilk kez böyle büyük köpek balığı ile karşılaştığını belirtti. Özür köpek balığını 4-5 metre derinlikte gördüğünü yazdı. Yusuf Özür’ün  "UYARI; Arkadaşlar bugün sabah Mağusa’da Silver Beachde yaptığım dalışta 24 senelik dalış hayatımda ilki yaşadım. (Arabadan büyük köpek balığı ile karşılaştım) Çok şükür bişey olmadı, kaçabildim. Lüttfen dikkatli olun" ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı