Sınırüstü Yaşlı Bakım Evi sakinlerinden bir kişi hayatını kaybetti

Sınırüstü Yaşlı Bakım Evi sakinlerinden, 61 yaşındaki bir erkek hastanın bu sabah pandemi hastanesinde yaşamını yitirdiği öğrenildi.

Sınırüstü Yaşlı Bakım Evi sakinlerinden, 61 yaşındaki bir erkek hastanın bu sabah pandemi hastanesinde yaşamını yitirdiği öğrenildi.

YENİDÜZEN’in hastaneye yakın kaynaklardan elde ettiği bilgiyle ilgili henüz Sağlık Bakanlığı tarafından resmi bir açıklama yapılmadı.

Bakımevinde olan ve COVID-19 olduğu için hastaneye yatırılan 61 yaşındaki bir erkek hastanın bu sabah Pandemi Hastanesinde hayatını kaybettiği öğrenildi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı