“Sözleşmeli dört tane stenograf alınacak”

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Gündem Kıbrıs Web TV’de Çiğdem Aydın’ın sorularını yanıtladı

Arıklı, Gündem Kıbrıs Web TV’de Çiğdem Aydın’ın sorularını yanıtladı…

Arıklı, “Bu yıl ki ek mesai giderimiz 400 milyon TL. Bu ek mesai sistemine neşter vurmak zorundayız. Bunun artık altından kalkmamız mümkün değil. Yoksa bu hükümet bunun altında ezilir. Mecliste stenografların yaptığı eylem dünyada bir ilktir. Dün başbakan talimat verdi 4 tane sözleşmeli stenograf alınacak. İç tüzükte de değişiklik yapılacak ve yazılı kayıt tutulmadan bu işi çözeceğiz. Siyasette kendine göre tedbirini alacak. Bu 400 milyon büyük bir rakam. 4 bin gencimize bu parayla iş verebilir. Maaşları ödemekte zaten sıkıntımız var” dedi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı