“Tarım Bakanlığı önünde eylemimize devam edeceğiz”

Hayvan Üreticileri ve Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mustafa Naimoğulları, bugün Birlik binasında düzenledikleri toplantının ardından, Başbakanlık önünde alınan yeni kararları ve bundan sonra izleyecekleri yolu açıkladı.

Hayvan Üreticileri ve Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mustafa Naimoğulları, bugün Birlik binasında düzenledikleri toplantının ardından, Başbakanlık önünde alınan yeni kararları ve bundan sonra izleyecekleri yolu açıkladı.

Naimoğulları, eylemin sona ermediğini, araçların kaldırılacağını ancak eylemin Tarım Bakanlığı’nda devam edeceğini belirtti. “Eylemimiz bitmiş değil. Araçlarımızı çekeceğiz fakat Tarım Bakanlığı önünde eylemimize devam edeceğiz,” dedi.

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek