Taşınmaz Mal Komisyonu Üyeliğine Bengü Ünsal atandı

Yüksek Adliye Kurulu, Taşınmaz Mal Komisyonu Üyeliğine 8 Nisan’dan geçerli olmak üzere Bengü Ünsal’ı atadı.

Yüksek Adliye Kurulu, Taşınmaz Mal Komisyonu Üyeliğine 8 Nisan’dan geçerli olmak üzere Bengü Ünsal’ı atadı. Karar Resmi Gazete’de yayımlandı.

Kararda, Yüksek Adliye Kurulu’nun "Anayasa'nın 159'uncu Maddesinin (1). Fıkrasının (b) Bendi Kapsamına Giren Taşınmaz Yasası"nın Malların Tazmini, Takası 11(1) (A) maddesine ve İadesi dayanarak Cumhurbaşkanı tarafından önerilen kişilerden Bengü Ünsal'ı 8 Nisan 2022 tarihinden itibaren, Taşınmaz Mal Komisyonu Üyeliğine atadığı kaydedildi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı