Teknecik Elektrik Santrali zehir saçmaya devam ediyor

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu‘na (KIB-TEK) bağlı Teknecik Elektrik Santrali’nden yine siyah dumanlar yükselmeye başladı.

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu‘na (KIB-TEK) bağlı Teknecik Elektrik Santrali’nden yine siyah dumanlar yükselmeye başladı.

Kıbrıs Postası’na ulaşan bölge sakinleri, Teknecik Elektrik Santrali’nden kapkara dumanların yükseldiğini ve dumanların bölgeyi kapladığını söyledi.

Esentepe ve Çatalköy bölge halkının kabusu haline gelen siyah dumanlar, hem insan hem de çevre sağlığını tehdit ediyor.

Geçmiş dönemlerde de Teknecik Elektrik Santrali’nde bakım ve onarımların zamanında ve doğru şekilde yapılmadığı gerekçesiyle dumanlar bir kez daha bölgeyi kaplamıştı

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek