Teknecik Elektrik Santrali’ndeki bir gaz tribünü devre dışı kaldı

Kıb-Tek Y.K. Başkanı Paşa'dan elektrik kesintisi açıklaması

Kıb-Tek Y.K. Başkanı Paşa, dün başlayan ve bu sabah da devam eden elektrik kesintilerinin; Güney Kıbrıs’tan alınan elektrik enerjisinin geçici olarak durdurulmasından ve bu sabah Teknecik Elektrik Santrali’ndeki bir gaz tribünün devre dışı kalmasından kaynaklandığını açıkladı

Paşa, kesintilerin giderilmesi amacıyla bugün sabah itibarıyla 15 megatattlık (MW) elektrik enerjisi vermeye başlayan Güney Kıbrıs’tan bunu 40 MW’a çıkarması talebinde bulunduklarını, Teknecik’teki gaz tribünündeki arızanın giderilmesi için de yoğun çalışma yürüttüklerini söyledi

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek