Teknecik Santrali yakınında yangın!

Teknecik Santrali yanında bulunan çöplük alanda çıkan yangın korkuya neden oldu.

Teknecik Santrali yanında bulunan çöplük alanda çıkan yangın korkuya neden oldu.

YENİDÜZEN’in Çatalköy Belediye Başkanı Mehmet Hulusioğlu’ndan edindiği bilgiye göre yangın kontrol altına alındı, söndürme çalışmaları sürüyor.

Yangının çöplükteki yeşil atık noktasında başladığını kaydeden Hulusioğlu, “Kontrol altına alındı. İtfaiye ve belediye yangın alanında çalışmalarını sürdürüyor. Kısa süre sonra tamamen söndürülür diye düşünüyorum” dedi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı