Teknecikteki Buhar Türbinlerinden biri devre dışı kaldı

KIB-TEK yönetim kurulu eski üyesi Yusuf Avcıoğlu, Teknecik Elektrik Santrali’nde 2 adet 60MW'lık Buhar Türbinlerinden biri yaşanan arıza sebebiyle devre dışı kaldığını duyurdu.

KIB-TEK yönetim kurulu eski üyesi Yusuf Avcıoğlu, Teknecik Elektrik Santrali’nde 2 adet 60MW'lık Buhar Türbinlerinden biri yaşanan arıza sebebiyle devre dışı kaldığını duyurdu.

Avcıoğlu’nun açıklaması:

“Teknecik Elektrik Santralindeki 2 adet 60MW'lık Buhar Türbinlerinden biri yaşanan arıza sebebiyle devre dışı kaldı. Üretim Yetersizliği sebebiyle yapılan rutin kesintilere ilaveten bir de arızadan kaynaklı kapasite açığı eklendi. Bu sebepten ötürü Ülke Genelinde büyük çaplı ve uzun süreli kesintiler yaşanıyor. Kamuoyunun bilgisine...”

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı