Telefon borcu olanlar dikkat!

Telekomünikasyon Dairesi’nden yapılan yazılı açıklamada, 31 Temmuz sonu itibarıyla hesaplarını kapatmayan abonelerin ses, data ve internet hizmetlerinin bilgisayar aracılığıyla kesileceği vurgulandı.

Telekomünikasyon Dairesi’nden yapılan yazılı açıklamada, 31 Temmuz sonu itibarıyla hesaplarını kapatmayan abonelerin ses, data ve internet hizmetlerinin bilgisayar aracılığıyla kesileceği vurgulandı.

Aynı açıklamada Mart 2022’den itibaren daireye 6 aylık fatura dönemi ve üzeri borcu olan abonelerinin ise hatlarının iptal edileceği kaydedildi.

Abonelerin mağdur olmaması için en yakın Telekomünikasyon Dairesi’nin muhasebe gişesine ya da anlaşmalı bankalara başvurarak ödem

Gündem Haberleri

“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı
UBP, Belediye Başkan adaylarını açıkladı
Hava sıcaklığı 38 dereceye kadar yükselecek
Arhun: Kamu maaşlarına müdahale edilememesi her yeri olumsuz etkiliyor