Tıbbi atık Çalıştayı yarın yapılıyor

Kıbrıs Türk Tabipleri Birliği’nin düzenlediği “Tıbbi Atık Çalıştayı” yarın yapılıyor.

Kıbrıs Türk Tabipleri Birliği Binası’nda yer alacak çalıştay saat 09.30’da başlayacak. 

Kıbrıs Türk Tabipleri Birliği’nden verilen bilgiye göre, çalıştayda, ülkede halk sağlığını tehdit edecek boyutlara çıkan tıbbi atıkların yasalara uygun bir şekilde bertarafını sağlamak amacıyla halk sağlığı uzmanlarının görüşleri alınacak. İlgili paydaş kurum ve kuruluşlarlaülke koşullarında bilimsel verilenler ışığında fazla israfa kaçmadan tıbbi atıkların toplum ve çevre sağlığı üzerindeki olumsuz etkilerini ortadan kaldırabilecek önlem ve çalışmaların hayata geçirilebilmesi için gereken uygulamalar tartışılacak. 
 

Gündem Haberleri

Elektrik borç yapılandırmasında bugün son gün!
Ertuğ Delibaş KIB-TEK Yönetim Kurulu’ndan ayrıldı, yerine Mustafa Kader atandı
Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz