“UBP, çalışanların vergi yükünü artırdı”

Cumhuriyetçi Türk Partisi ( CTP) Milletvekili Devrim Barçın, “UBP, çalışanların vergi yükünü artırdı” diyerek, “15’çi kamu işçilerinden artı vergi kesintisi yapmaya hazırlanıldığını” ifade etti.

Cumhuriyetçi Türk Partisi ( CTP) Milletvekili Devrim Barçın, “ UBP, çalışanların vergi yükünü artırdı” diyerek, “15’çi kamu işçilerinden artı vergi kesintisi yapmaya hazırlanıldığını” ifade etti.

Resmi Gazete’de yer alan bilgileri aktaran Barçın, “Kamuda 15'çi işçilere yapılan ücret ödemelerinde, 2022 yılına yönelik vergilendirmede kişisel indirim yıllık 76.700 TL olarak uygulanırken, seçim biter bitmez bu muafiyet yıllık 75.600 TL'ye düşürüldü. Yani ücretlerimizden 1100 TL daha vergi kapsamına alındı” dedi. Barçın, söz konusu karar neticesinde, hem özel hem de kamudaki tüm çalışanların vergi yükünün arttırıldığını ifade etti.

Kişisel sosyal medya hesabı üzerinden açıklama yapan Devrim, ayrıca KIBTEK’in 4 milyon Dolar; yani, 54 milyon TL daha borçlandırılması yönünde karar üretildiğini ifade ederek, “Gelir artırıcı önerilerimizle, sivil toplum ve halkımız ile birlikte mücadeleye devam dostlar” dedi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı