Üstel: Başbakan olduğum gün, Sunat Atun telefonlarını kapatıp yurt dışına gitti

KIB-TEK süreci ile ilgili eski Bakan Sunat Atun’a gönderme yapan Üstel, “Yeni Başbakan olduğum gün, sayın bakan telefonlarını kapatıp yurt dışına gitti. Giderken de pahalı alım yapılmasından başka çaremiz olmadığını söyledi” dedi.

KIB-TEK süreci ile ilgili eski Bakan Sunat Atun’a gönderme yapan Üstel, “Yeni Başbakan olduğum gün, sayın bakan telefonlarını kapatıp yurt dışına gitti. Giderken de pahalı alım yapılmasından başka çaremiz olmadığını söyledi” dedi.

Türkiye ile ilişkiler ve telkin tartışmaları ile ilgili de Üstel “Telkin alıyor musunuz?” sorusuna “Telkin alsaydım Sunat Atun’u görevden almazdım, Çengiz Çoli’yi görevden almazdım.” diye konuştu.

Gündem Haberleri

Arhun: Kamu maaşlarına müdahale edilememesi her yeri olumsuz etkiliyor
Taçoy: Yapay zekâ demokrasiyi güçlendirmeli, zayıflatmamalı
Hava sıcaklığı 38 dereceye kadar yükselecek
Çavuşoğlu: Geçici öğretmenler artık sınavsız Akademi’ye giremeyecek
131 araç trafikten men edildi