"Yakıt değişim ücreti kurumun devamlılığı için zorunlu"

Kıb-Tek Yönetim Kurulu Başkanı Meftun Orkun, yakıt değişim ücretinin nizamnamede yayınlandığını, kurumun devamlılığı için de ‘zorunlu’ olduğunu kaydetti.

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-Tek) Yönetim Kurulu Başkanı Meftun Orkun,  yakıt değişim ücretinin nizamnamede yayınlandığını, kurumun devamlılığı için de ‘zorunlu’ olduğunu kaydetti.

YENİDÜZEN’e konuşan Orkun, faturalara kilovat başına 60 kuruş ekleneceğini, kullanıma göre bu ücretin değişeceğini aktardı.

“Kurumun üretim kabiliyetine devam edebilmesi için böyle bir adım gerekiyordu” diyen Orkun, güneyde de benzer bir uygulama olduğundan bahsetti, “Süreç içerisinde savaş biter, fiyatlar aşağıya düştüğünde 60 kuruş da sıfıra inecek” yorumunda bulundu.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı