“Yakıt geldi, her şey planlandığı gibi devam ediyor”

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-Tek) Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Akyiğit, yakıtın Teknecik Elektrik Santrali'ne geldiğini ve sürecin planlandığı gibi devam ettiğini bildirdi.

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-Tek) Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Akyiğit, yakıtın Teknecik Elektrik Santrali'ne geldiğini ve sürecin planlandığı gibi devam ettiğini bildirdi.

TAK muhabirine açıklama yapan Akyiğit, yakıt gemisinin ülkeye geldiğini ve işlemlerin rutin şekilde devam ettiğini söyledi.

Akyiğit, yakıt ile ilgili her hangi bir sıkıntı yaşanmadığını ifade ederek, her şeyin planlandığı gibi devam ettiğini kaydetti.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı