Yakıt tahliyesi devam ediyor

Teknecik Elektrik Santrali’ne dün yaklaşık 13 bin ton yakıtı getiren ‘CANKA’ isimli geminin kaptanı Murat Salel, sosyal medya hesabı üzerinden bir paylaşım yaptı.

Teknecik Elektrik Santrali’ne dün yaklaşık 13 bin ton yakıtı getiren ‘CANKA’ isimli geminin kaptanı Murat Salel, sosyal medya hesabı üzerinden bir paylaşım yaptı.

“Günlerdir dillerde olan o meşhur gemimiz geldi” diyen Salel, yoğun ve yorucu bir çalışmanın ardından güvenli şekilde gemiyi bağladığını ve yakıt tahliyesinin başladığını kaydetti.

Salel, “Ekibimle birlikte zorlu bir görevi daha tamamladık... Ne demişler bilen yapar, bilmeyen bakar” ifadelerini kullandı.

Başbakanlık yaptığı açıklamada, yakıtın güvenli bir şekilde tahliyesinin başladığını duyurmuştu.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı