"Yapılan zam mecburi ve kaçınılmazdı"

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (KIB-TEK) Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Paşa, elektrik ücretlerinde 1 Temmuz'dan itibaren yeni düzenlemeye gidilmesiyle ilgili Kıbrıs Postası’na konuştu.

Yapılan zammın mecburi ve kaçınılmaz olduğuna da vurgu yapan Paşa, bir yıl zam yapmadan dayanabilecek başka bir kurum olmadığını dile getirerek, “Sayın Başbakan Ünal Üstel talimatı ile 1 yıldır zarar, devlet maliyesinden karşılandı” ifadelerini kullandı.

“ÜÇLÜ TARİFE VATANDAŞIN TALEBİNE BAĞLI OLARAK GÜNDEME GELEBİLİR”

Paşa son olarak, geçmişte de gündeme getirilen ‘üçlü tarife’ sisteminin vatandaşın talebine bağlı olarak tekrar konuşulabileceğini söyleyerek, “Ama geçmişte bu yönde çok bir talep olmamıştı” dedi.

En güncel gelişmelerden hemen haberdar olmak için

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek