Yasaya aykırı 6 milyon 747 bin 535 dolarlık alım!

Aylardır merakla beklenen Sayıştay Başkanlığı’nın Kıb-TEK raporu ortaya çıktı. 

Aylardır merakla beklenen Sayıştay Başkanlığı’nın Kıb-TEK raporu ortaya çıktı. 

CTP Milletvekili Devrim Barçın'ın paylaştığı raporun bazı bölümlerinde Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu'nun Kasım 2021 – Eylül 2022 tarihleri arasında fazladan 6 milyon 747 bin 535 dolar ödeyerek akaryakıt alımı yaptığı vurgulanıyor.

Öte yandan raporda fazladan römorkör hizmeti karşılığında kuruma 6 bin 425.05 dolar fatura kesildiği, pullanmamış veya eksik pullanmış sözleşmeler nedeniyle 5 milyon 890 bin 601 TL pul ücreti ödenmesi gerektiği tespit edildi.

Ayrıca yüzde 0,5 kükürt oranlı 5,350 mton akaryakıtın borsa fiyatından alınmış olması halinde toplam 2 milyon 396 bin 475 dolar daha az ödenebileceği ortaya çıktı

Gündem Haberleri

131 araç trafikten men edildi
YKS sınav giriş belgesini sahteleyen zanlı, tutuklandı
"Sözleşmeli personel iş güvencesi talep ediyor"
Evinden uyuşturucu çıktı
Köpeğine zincir parçasıyla vurarak işkence etti, tutuklandı