Yaşlı Hakları ve Ruh Sağlığı Derneği 'yaşlılarımızın sesi olmak için' eylem yaptı

Yaşlı Hakları ve Ruh Sağlığı Derneği,savunmasız yaşlı bireylerin artan sorunlarına ve sağlık hizmetlere ulaşamamalarına dikkat çekmek için bugün Sağlık Bakanlığı ve Başbakanlık  önünde eylem yaptı.

Yaşlı Hakları ve Ruh Sağlığı Derneği,savunmasız yaşlı bireylerin artan sorunlarına ve sağlık hizmetlere ulaşamamalarına dikkat çekmek için bugün Sağlık Bakanlığı ve Başbakanlık  önünde eylem yaptı.

Eylemciler, “ Büyüklerimizin sağlık sorunlarına çözüm bulamayan utanın!”, "İlaca para yok diyemezsiniz", “Sosyal devlet istiyoruz”, “Kimsesiz yaşlılarımız refakatçisi yok diye devlet hastanelerinde sağlık hizmeti alamıyor”, Hastanı yok sayma ölüme terk etme”, Sosyal yardım maaşları yaşlıların karnını bile doyurmuyor”, “Toplumlar yaşlılarına verdiği değer kadar gelişmiştir”, “İnsan onuruna yaraşır yaşlı bakımevleri istiyoruz” yazılı pankartlar taşıdı.



 

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek