"Yenilediğimiz Kalkanlı Yaşam Evi’ni eylül ortasında hizmete açmayı hedefliyoruz"

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Sadık Gardiyanoğlu, Kalkanlı Yaşam Evi’ne  ziyaret gerçekleştirerek devam eden tadilat çalışmalarını yerinde inceledi.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Sadık Gardiyanoğlu, Kalkanlı Yaşam Evi’ne  ziyaret gerçekleştirerek devam eden tadilat çalışmalarını yerinde inceledi.

Bakan Gardiyanoğlu, Kalkanlı Yaşam Evi’nde kalan yaşlılara güvenli ve konforlu bir yaşam alanı sunmaya hedeflediklerini,  bu amaçla  binanın iç düzenlemesi ile ilgili çalışmalarına süratle devam ettiklerini  ve  üst kattaki korkulukların yenilenmesi için de  tadilat çalışmalarına başladıklarını ifade etti.

Kalkanlı Yaşam Evi’ni yenileyerek  Eylül ortasında hizmete açmayı hedeflediklerini kaydeden Gardiyanoğlu, merkezde tadilatı gerçekleştiren firma temsilcileri ile binayı gezerek yapılan çalışmaları yerinde inceledi.

Bakan Gardiyanoğlu, Yaşam Evi’nde kalan yaşlılar ve personel ile de sohbet ederek sıkıntılarını dinledi.

Gardiyanoğlu’na ziyaretinde Sosyal Hizmetler Dairesi Müdürü Alev Ecevit de eşlik etti.

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek