"Yollar KKTC’nin değil, TC’nin öz kaynaklarıyla yapılıyor"

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Devrim Barçın’ın TC ile imzalanan protokollerin zamanında Meclise gelmediği sözüne atıfta bulundu.

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Devrim Barçın’ın TC ile imzalanan protokollerin zamanında Meclise gelmediği sözüne atıfta bulunarak, “Bunlar hükümetlerin hatası. Bunların üzerinden Meclisi ve devleti kötüleme doğru değil. Uluslararası anlaşmaların Meclisin bilgisine getirilmesi önemli” dedi.

Yolların KKTC’nin değil, TC’nin öz kaynaklarıyla yapıldığını ifade eden Arıklı, “Yollar bitmek üzere. Birçoğunuz o yolları kullanıyor. Bize yardım eli uzatıyorlar, teşekkür etmek gerek, o insanları rencide etmek değil” şeklinde konuştu.

Arıklı’nın konuşmasından sonra onay yasa tasarısı oy birliğiyle kabul edildi.

Gündem Haberleri

Yüksekten düşen MD. Humayun Kabir hayatını kaybetti
Zeki Çeler: Biz Kimseyi ayırmadan, herkes için eşitlik istiyoruz
Esentepe'de traktör 7,20 metrelik araziye düştü
“Seçim ve Halkoylaması (Değişiklik) Yasa Tasarısı” da masada: 5 yasa tasarısı görüşüldü
175 polis ve 25 itfaiye memuru yemin ederek göreve başladı