"Yüklü miktarda tazminat davası açacağım”

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Hayvan Üreticileri ve Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mustafa Naimoğulları’nın dün yapmış olduğu açıklamalara dikkat çekerek, “Önce polise sonra mahkemeye…” dedi.

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Hayvan Üreticileri ve Yetiştiricileri Birliği Başkanı Mustafa Naimoğulları’nın dün yapmış olduğu açıklamalara dikkat çekerek, “Önce polise sonra mahkemeye…” dedi.

Sosyal medya hesabı üzerinden açıklama yapan Bakan Arıklı, “Hayvancılar Birliği Başkanı, dün benimle ilgili akıl almaz aşağılık iddia ve iftiralarda bulunmuştur. Bu aşağılık iddia ve iftiraları ispatlaması için. Naimoğulları isimli bu şahsı, bu sabah önce polise şikayet edeceğim. Sonra da hakkında yüklü bir miktarda tazminat davası açacağım” ifadelerini kullandı.

Arıklı, “Bu şahıstan alacağım her kuruş tazminatı, ucuz et bekleyen gariban vatandaşlara dağıtacağım” dedi.

Gündem Haberleri

Özersay: Bazı kamu çalışanları mesai saatleri içerisinde ikinci iş yapıyor
Meslek liseleri için başvurular bugün başlıyor
Amcaoğlu: 30 yıllık altyapı yol haritasını oluşturuyoruz
"Hakan Fidan’ın açıklamalarından memnun değilim"
Bilbay Eminoğlu, bugün Lefkoşa’da toprağa verilecek